|
Posted: Fri 15:19, 26 Dec 2008 Post subject: |
|
|
Oczywiscie, nic nie potrafimy na tych stacjach. Tylko ze jak cos sie wydarzy, to sie kolejka ludzi robi na stacji, ktos nie moze zaplacic bo sie pinpad popsul, a na drugiej kasie drukarka przestala drukowac faktury - trzba wyjsc z programu itp itd, a pracowik telecentrum mowi: hmm, to moze niech pan zresetuje komputer. Używanie żargonu który wykorzystujecie na codzien i mowienie PVka do pracownika stacji jest naprawde pełne podziwu. W pracy na stacji masz doczynienia z ludzmi, ktorzy niekoniecznie sa mili wobec Ciebie. Ale Ty w telecentrum nie masz z nimi kontaktu, nie stoisz 12 godzin, nie nalewasz gazu. Nie liczysz pieniedzy, nie odpowiadasz za manko. Pomimo tego postepujecie jak kazdy dupek z orlenu i skladacie wszystko na pracownika stacji. Może troche samokrytki?
|
|